opc_loader

 

 

Een klacht?

 

Wij doen ons best om uw bestelling met de grootste zorg uit te voeren.

 

Mocht u hierover een klacht willen melden dan kunt u dat doen door een e-mail te sturen naar ons emailadres: klik hier of door telefonisch contact met ons op te nemen via ons telefoonnummer: 06 - 242 70 473.

 

Wij zijn elke dag bereikbaar van 9.00 uur tot 21.00 uur. De ontvangst van uw klacht wordt binnen 1 werkdag schriftelijk aan u bevestigd en binnen maximaal 3 werkdagen inhoudelijk aan u beantwoord.

 

Wij streven naar een 100% klanttevredenheid!

 

Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de klant zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur, (www.webwinkelkeur.nl) deze zal gratis bemiddelen.

 

Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, dan heeft de klant de mogelijkheid om de klacht door Stichting GeschilOnline (www.geschilonline.nl) te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel EANnummer.nl als de klant stemmen in met deze bindende uitspraak.

 

Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencomissie zijn kosten verbonden die door de klant betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europese ODR platform (https://ec.europa.eu/odr)

 

 

 

Menu